sâmbătă, 1 noiembrie 2008

A murit roacheru...

Visul asta l-am avut prin 2007...
Se facea ca eu si cativa prieteni ne plimbam pe munte, numai ca in loc de o suprafata stancoasa ,sub picioarele noastre se afla un fel de musama. Era foarte lejer sa urcam. Eu purtam o conversatie cu 2 amici despre cat sunt eu de deziluzionat datorita faptului ca poporul grec nu mai are drahma ca moneda nationala, ci euro. Eram chiar foarte indignat si am inceput sa injur de toti Dumnezeii. Imediat ce imi tace gura de nicaieri apare un camion ,pe care din fericire il vad la timp, si ma feresc inainte ca acesta sa ma poata calca.
Eu si tovarasii mei urcam in continuare pe munte. La un momentat ajungem la o rascruce de drumuri : unul se ducea in sus, si celalalt in jos. Toti , in afara de mine, saturati sa mai urce, coboara.(foarte straniu era ca in ciuda faptului ca drumurile duceau in directii diferite ...la sfarsitul drumurilor noi stiam ca ajungem in acelasi loc).
Dupa ce ma referesc de inca un camion, cad de pe drumul care urca si pic pe cel care cobora, unde se aflau si prietenii mei. Ei stateau si se uitau cu stupoare la o terasa care se afla sub noi. Terasa respectiva era plina de mese de plastic , iar la una din ele se aflau doi tarani , iar pe masa lor se afla un individ care se pare ca a cazut de la o inaltime foarte mare fix pe acea masa. Unul dintre ei exclama "HAAAH..A CAZUT ROACHERU!".
Eu ma aplec ca sa vad mai bine ce se intampla acolo jos, dar ma aplec prea mult si pic.
Ei bine eu cad pe langa terasa si ma astepta o cadere foooarte lunga pana la impactul cu solul.
Perspectiva era interesanta. Ma vedeam cazand de la departare , ca in "Greu de ucis" cand a cazut teroristul neamt ;)).
In timp ce cadeam , l-am auzit pe taran zicand "UITE BAH CADE ROACHERU".
Apoi POC!! ma izbesc de sol,si il aud pe taran zicand "UITE BAH, A MURIT ROACHERU" .si simt cum sufletul meu e tras catre iad...si se facea din ce in ce mai cald , si in fatza ochilor vedeam numai combinatii de culori rosu-galben-portocaliu.
Si ma gandesc, "mah, eu nu raman sa ard in iad pana nu ii zic astuia vreo 2 de suflet".
Sufletul incepe sa urce,iese din scoartza terestra, trece pe langa lesul meu si ajunge langa taran.
Ii spun "NE VEDEM IN IAD FRAIERE !", el imi raspunde "DA MAH, DAR TU TE MAI COCI PANA VIN EU"...si ma intorc in propriul cadavru si apoi ma indrept iar catre iad.
Cand ajung in iad...ma trezesc !

Niciun comentariu: