miercuri, 12 noiembrie 2008

Coloseum

imi cer scuze pentru lipsa de activitate din ultima vreme ,dragi cititori, dificultati tehnice...
hai sa reluam activitatea cu un vis mai vechi de-al meu , pe care l-am numit Coloseum.

Se facea ca eu impreuna cu parintii mei eram intr-o vizita la niste prieteni de familie. Dupa o masa bogata de pranz , iesim pe usa si in loc sa iesim in scara blocului , iesim intr-o incapere imensa in care se afla un bazin de inot imens plin de oameni.
Ai mei renunta repede la haine si raman in costum de baie si se arunca in apa. Eu raman afara si vad cum o mare de oameni se holba la mine si nu schitzau absolut nici un gest in rest,destul de infricosator peisajul. Asa ca fug..si ies pe alta usa...si ajung pe un stadion,facut in totalitate din piatra...(la inceput am crezut ca era chiar stadion de fotbal )... ma intalnesc cu 3 prieteni si ne plimbam prin tribune...
Ei bine, ne uitam noi in jos..si vedem o arena...unde oamenii se omorau intre ei...de fapt porma ne uitam mai bine si in jurul nostru..si vedeam cadavrele picand chiar langa noi...Nu prea mai aveam ce face asa ca ne gandim sa plecam...
Gasim un fel de iesire..acolo era o tipa cu 2 gorile de portari care avea grija ca toti oamenii care parasesc incinta sa aibe bilete ...si deasupra lor era un afis mare ( "CEI CE VOR SA PARASEASCA INCINTA INTRE ORELE 12 SI 16 AU OBLIGATIA DE A PREZENTA BILETUL DE INTRARE").
Ma uit la ceas ..era 12:30...si nici unul din noi nu avea bilet...asa ca zicem "hai sa cautam alta iesire"
In cautarea nostra ne mai intalnim cu o cunostintza care ne zicea "prima la stanga si pe urma pe scari"
Facem exact ce ne zice... si ajungem la un fel de subsol...unde ne intalnim cu un coleg de clasa ... pe numele sau de botez "Ancu Mihai" care astepta sa intre intr-o baie...
Eu "hai ca si eu am nevoie"...intram in baie...
Si erau 2 usi ...pe usa era numarul 2..si pe alta numarul 3...exact ca pe usile de apartament...
Usa numarul 3 era multa mai mare ca usa numarul 2...
Ancu se grabeste si intra la usa numarul 3...
Eu deschis usa la 2...ma uit la weceu...sub el vad un mecanic care repara ceva la podea :-?? in nici un caz nu lucra la WC...nu prea inteleg eu cum poti repara o podea din fier cu o cheie franceza ..dar in fine...
Zic "Ma scuzati..vreau sa fac pipi..."
El "bine" si nu se misca de acolo...lucra in continuare...
Ma strecor langa weceu...incaperea era foarte mica...capu meu se proptea de recipientul de stocare a apei al weceului (era model din acela veci...cu recipientu sus si cu lantz)....scot obiectu muncii si incep sa mictionez...
Ma uit in jos sa vad cum urinez...si vad ca jetul meu urinar pica exact pe esarfa mea norocoasa care atarna din salopeta de ski....da ma simteam bine...era destul de cald...
Dupa ce scutur aparatura...ma trezesc...

Niciun comentariu: