marți, 4 noiembrie 2008

Din seria...cosmaruri pa teme religioase

Asta so intamplat pe 8 aprilie 2006...sau 2005...in noaptea dinaintea Vinerii Mari
(btw...habarnaveam ca suntem macar in Saptamana Mare)

Ma gasesc alergand p-o potecuta printr-o padurice (da braji), vazandu-ma la 3rd person ...
atmosfera destul de placuta...cer senin...blah blah...
Iesind din padure, ajung p-o campie vasta...urmand o poteca maro-galbuie
Trec prin dreptul unei manastiri imense...suprematie absoluta, asemenea unei moschei (cred)...sezuta la sfarsitul unui drumusor ce-mi intersecta calea...in fata caruia stara statui 3 stalpi imensi, alb-rosh, fiecare terminanduse intr-o cruciulita aurie...
Fara a-mi aminti ce-mi avortase gulia pe moment, cerul se innoreaza, vantul se intensifica...atmosfera se-ncinge...in scurt timp trasnind unul din stalpi...in fata caruia=mi atarna mecla, care...eventual s-o daramat...
Panicat...as usual...depasesc toti sfintii, urmand poteca...lasand manastirea in spate, pan ce ma izbesc d-un "force field" (ca si cum n-as fi putut avansa la urmatoru nivel), Deasupra-mi aparand scris in sange...sau cel putin un lichid vascos rosu car se prelingea pa bolta cereasca : "You must go back...Kill Jesus"...
Intorcand capu il vad pe Chucky(papusa ucigasa), cu mecla-si exagerat de vesel-diabolic-stupid-ā, indreptandu-se spre mine inarmat cu-n cutit ce secreta hemoglobina...sau....w/e
Ma regasesc in manastire...Intuneric bezna , in afara unui fascicul de lumina care batea desupra capului bunului nostru Mantuitor Iisus (South Park style) legat dun scaun ...cu mecla-si picandā...si sangerandā...

Heh...cica in ziua in care am visat asta...cu 2005 ani in urma a fost rastignit Iisus...

Ma ia Dracu'...se stie...se stie

Niciun comentariu: