vineri, 7 noiembrie 2008

Dragostea lu Satana

Iete ca se facea ca era perioada premergatoare majoratului meu si eu ieseam de la scoala cu bunul meu prieten ,Mihnea. Si o luam pe traseul obisnuit spre casa.Pe drum ne intalnim cu 2 foste college de 1-4 pe care …what the hell… le chem si pe ele la majoratul meu…porma cu un prost care imi zice “ah bah vlade,la multi ani,hai ca tre sa ai bani ca deh e ziua ta maine…ia si mie un suc ca vin de la antrenament si sunt tare obosit”, io ii zic “jet mah” si merg cu Mihnea mai departe. Continuandu-ne drumul ne intalnim pe rand cu alti 2 buni prieteni de-ai mei : Moise si Ioana…

Mergem ce mergem si ne oprim intr-o piateta… care era o combinatie intre piata sfatului din brasov si piata regala din Madrid. Stam , vorbim ,alea alea. Si urmeaza urmatoarea conversatie intre mine si Mihnea.

M “bah vezi ca o sa vina aici o delegatie din liceu condusa de Abraham Lincoln”

V ”bah..ala nu e mort ?”

M “nu bah ce-ai ? ala e presedintele in activitate al Americii”

V “ok”

M ”asa…si o sa zica ca noi suntem nascuti din dragostea satanei ,iar ei sunt nascuti din dragostea lui dumnezeu..orice ai face ..sa nu te panichez”

Nu apuc sa deschid gura sa zic “CEEE?” ca déjà apare delegatia.

Si il vad pe dirig mergand pe langa Lincoln si vorbind cu acesta si mai vad si alti elevi ai liceului si profesori,etc,o degrigolada totala.

Lincoln arata ciudat rau. Era scund..dar parea foarte inalt avand un joben imens pe cap…si avand fatza de plastic..foarte mare in raport cu restul corpului (intra cam de 2 ori in corp).

Ne inconjoara aceasta adunatura de elevi,profesori si raposatul Lincoln si incep a vorbi intr-o engleza stricata… iar cadrul se muta de pe fatza unuia pe fatza altuia…si toti aveau niste fete extreme de palide care nu sugerau nimic si vorbeau in acea engleza zbracita…ca in filmele horror. Deodata in prim plan apare o profa de fizica(Iosub) care arata cu degetu spre mine si Mihnea si incep toti in cor sa rosteasca urmatoarele :

“WE ARE BORN FROM THE LOVE OF GOD…WHILE YOU (si aratau mai insistent spre noi)..ARE BORN FROM THE LOVE OF SATAN”

Eu fac exact ce mi-a zis Mihnea sa nu fac…siiii..ma panichez…

Ma aplec , imi asez mainile in X, cu care aratam “cornitele “ si fac “bleeaaaah “…si incep sa fug…

Si delegatia incepe sa fuga dupa mine…

Ma duc intr-un mall…intru in baie..si ma trezesc!

Niciun comentariu: