sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Alt vis... daca poti sa gasesti tu un nume ar fi perfect :))) nu imi vine nimic in cap

Salutari... apropos, Matei ma numesc, felicitari ptr blogg, chiar foarte tare ideea! Felicitari!

Visu' deci:

Asta s'a intamplat azi noapte dupa o bauta barbara:
Se facea ca era intr'o marti, zi nenorocita la facultate, toate mergeau prost si eu eram tare tare suparat si intrigat de faptul ca unii oameni au chiar 2 masini... mergeam eu pe strada si ma tot intrebam de ce nu pot avea doar una, tre sa aiba 2.. cand deodata se casca pamantul in fata mea si iese un carusel d'ala nenorocit in care ne dadeam cand eram copii :)) fara pic de surprindere ma sui in el si nenorocitu' incepe sa se roteasca din ce in ce mai repede. Eu imi aprind o tigara linistit si vad ca in loc de calutzi stateam pe niste hidrante albastre, foarte futuristice... se opreste jigodia din invartit, eu cobor, imi continui drumul impreuna cu alti 3 trecatori care se suisera cu mine si care se tot certau pe o bucata de halva. La un moment dat unul dintre ei scoate 'ditai cutitu si incepe sa mi ti'l hacuie pe unu dintre ei ptr ca (din cate tin eu minte) purta acelasi nume cu al sau. Eu eram dezgustat de faptul ca nu are stil si ca putea folosi ceva mai elegant... drept pentru care ma hacuie si pe mine si printre lovituri si injuraturi eu il intreb foarte politicos daca doreste o tigara. Tipu se opreste si cu cel mai curtenitor ton posibil imi spune "desigur"... imaginati'va acum... ma ridic eu de jos plin de gauri de cutit, sange, matze peste tot, etc, etc... scot pachetu si ii dau o tigara. Tipu o ia, o aprinde si incepe sa'mi povesteasca despre ultima lui achizitie imobiliara, de care era aparent foarte mandru. Dupa vreo 5 minute invie tipu ala mort de pe jos.. se uita urat la asta cu cutzitu si ii da o flegma fix in gura... :)) Asta se sterge frumos, relaxat... ii multumeste si il intreaba daca nu cumva are o sora... el raspunde ca are si ca ar fi foarte interesant sa le faca cunostinta. Pleaca impreuna, eu raman pe strada unde ma impiedic la un moment dat de un caine foarte foarte mic care incepe sa maraie si sa ma alerge pe acolo... si cum fugeam eu asa plin de sange si de gauri de cainele ala micut de tot nimeresc intr'un apartament unde erau 2 tipe care pictau pe pereti... trantesc usa si foarte nervos intreb daca e ceva de mancare pe acolo. Una dintre ele se duce foarte resemnata la frigider si imi da o lamaie congelata... bocna :))) eu foarte multumit o mananc dupa care mi se face rau si borasc pe pereti. Ele imi multumesc din tot sufletul ca le'am terminat opera si una dintre ele se ofera sa isi vanda un ficat si un plaman daca e necesar...
Visu se termina in momentu in care eu ies din apartament cu un ficat si un plaman in mana. :))))))

Niciun comentariu: